Subject: FW: ELT 19.02.2024 kokkuvõte
From: "Kristiina Kaasik"
To: "SM Info"
Date: Mon, 19 Feb 2024 16:14:39 +0200

Tere

Palun registreerige ja suunake mulle.

Tervitades

Kristiina

ÕO

From: Katre Jaakson <[email-masked]>
Sent: Monday, February 19, 2024 3:10 PM
To: EL kohtu töögrupp <[email-masked]>
Subject: ELT 19.02.2024 kokkuvõte

Tere!

Edastan väljavõtte Euroopa Liidu Teatajast (19.02.2024), milles on
avaldatud kokkuvõtted algatatud kaasuste kohta Euroopa Kohtus ja
Üldkohtus. Nende kokkuvõtete põhjal tuleks otsustada, kas Eesti peaks
menetlustesse sekkuma.

Nimekirjas on viidatud, milline asutus millist kokkuvõtet võiks vaadata,
kuid see ei tähenda, et küsimus ei võiks kuuluda mõne teise asutuse
pädevusse. Juhul, kui arvate, et asi kuulub mõne teise ministeeriumi
vastutusalasse, siis palume sellest märku anda.

Juhul, kui leiate, et sekkumine oleks vajalik, siis palun andke sellest
teada hiljemalt 04.03.2024 aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Samuti olete oodatud teatama kohtumenetlustest, mille otsuseid soovite
e-kirjaga.

Nimekirjast on välja jäetud eelotsusetaotlused, sest need edastame koos
kõikide asjassepuutuvate dokumentidega eelotsusemenetluste andmebaasi
(EELO) kaudu.

Kui tekib lisaküsimusi või täpsustusi, andke julgelt märku!

Tervitades

Katre Jaakson

EL õiguse büroo

Juriidiline osakond

Välisministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]